2012-02-06

Blogg appen funkar inge bra!!!!
Vi har varit magsjuk, så inihelvete jävla magsjuk. Jag trodde jag skulle dö. Och milou ska vi inte prata om!



Milou har nu 7tänder, 7tänder förstår nu hur mycket det är?
Hon kryper som värsta rallybruden över våra golv. Ställer sej och reser sej mot allt, då menar jag verkligen allt.
Äter kattmat och smakar kol. Drar och sliter i allt som hon inte får dra och slita i.
Skrattar och hånskrattar åt det mesta.
Hon är 9månder nu, 9 hela månader, förstår inte vart tiden tar vägen!!
Min lilla söta bäbis är inte liten nå mer!



Dop i Norrköping i helgen. Som jag längtar på att komma bort en sväng. Herregud va jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0