tusen och en natt.

Helgen har flygit förbi, fredagen spenderade pappa med grabbarna och lördagen spenderade mamma med tjejerna. Så jag har fått kvalitets tid med både mamma och pappa var för sej. Det kan behövas det med.

Idag mår jag inte så bra. Jag är väldigt snorig och kinkig. Så jag och mamma tog nyss en promenad så jag fick somna i vagnen. Så nu ligger jag ute och sover i min björnoverall.




Imorgon är det en hemsk dag igen. Jag ska få min fem månaders spruta. Men jag tror jag fixar det galant, det är värre för mamma.

På onsdag börjar mamma i skolan. Pappa kommer att vara hemma med mej på onsdag sen på torsdag ska jag vara med mormor. Det är tur att det är så många som vill leka med mej så mamma kan börja skolan redan nu.

Nu ska mamma måla klart min gåstol så jag kan rejsa i den sen. Den blir jätte fiiin.

Kommentarer
Postat av: Mickan

åå Tack snälla, jag var lite orolig för hur reaktionerna skulle bli och om jag skulle bli stämplad DÅLIG MAMMA för resten av mitt liv. Men jag är inte ensam om att känna så här och jag kände att jag var tvungen vädra ur mig ;). Och jag älskar min lilla Jack trots att jag inte kan stava till ordet sömn längre. Men som sagt jag skäms inte att säga att jag längtar tills han blir stor nog att sova borta och kanske mormor eller farmor vill låna honom för en natt så den trötta mamman och pappan får sova =. Tack igen =)

2011-10-05 @ 10:04:09
URL: http://http://sirioleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0