Olycksfall

Imorse när mamma gjorde sej i ordning, ni vet såna där vuxen grejer, så satte hon mej på golvet bredvid, och trött som jag va hade jag lite svårt att hålla balansen, så jag trillar med huvudet före och får världens bula och blåmärke mitt i pannan! Det gjorde jätte ont och jag skrek för full hals för att mamma skulle förstå hur ont det gjorde, sedan fällde jag dom största tårarna jag fick fram så hon tyckte ännu mer synd om mej. Så när jag gett mamma tillräckligt med dåligt samvete åkte vi till öppna så jag fick leka med mina kompisar! Och nu på kvällen har jag blivit bortskämd av mormor då mamma har vart på klädparty och köpt kläder till mej ;) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0