När orden tryter och orken inte finns.

Är du kär? absolut, mer än någonsin.
Är du en sportfåne? Nej inte direkt.
Är du likgiltig?
Är du röksugen? Nej, är stolt ickerökare nu förtiden.
Är du rik? På kärlek.
Är du fattig? Jag är varken fattig eller rik.
Är du trött? Man blir lätt trött med småbebisar.
Är du shoppingsugen? Alltid, men spceillt när jag inte har pengar.
Är du töntig? Det finns nog en tönt i oss alla.
Är du ressugen? Om jag är.
Är du skolsugen? Ja, konstigt nog så är jag det.
Är du irriterad? Idag är jag lite småirriterad.
Är du festivalsugen? Det är blandade kännslor på den frågan.
Är du alkoholsugen? Nej inte ett dugg.
Är du saknad av nån? Det kan jag inte svara på själv.
Smeknamn? Jajamensan, Carrol
Bästa åldern? Oj, på den tiden man inte hade några problem.
Bästa tidningen? Helt klart inredningstidningarna.
Hur sminkar du dig? Endast maskara, med kajal i bästa fall.
När stal du senast något? På bb så 4 veckor sedan då.
Hur många timmar sov du inatt? Det var inte många, vi slår till på ca 4 timmar.
Vilken film såg du senast? Alvin och gänget.
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook.
Vad sa du senast till vem? Ja tack, till min sambo.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Kanon, från Susanne.
Vad gjorde du i förrgår? Firade morsdag i storvik.
Vad har du gjort idag? Varit på köpis och sovit middag.
Vad ska du göra idag? Duscha, titta på bigbrother och sova.
Hur många msn-kontaktetr har du? Vet inte, använder inte msn nå mera.
Vilket land besökte du senast? Förutom Sverige så var det Dannmark.
Hur många snälla känner du? Jag tror alla är snälla bara dom vill.
Vad såg du senast på tv? Dom desperata hemma fruarna rullar i bakgrunden.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Det vet jag inte, den används så sällan.
Senaste köp? En jacka till Milou
Vad har du dåligt samvete för? Just nu min vikt.
Vad har du för skor? Converse i all ära.
Vad har du på dig nu? Joggingbyxor och en t-shirt.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Radio is the shit.
Skulle du säga nej till sex idag? Jo men visst.
Är du vegitarian? Nej men jag skulle kunna bli.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja till min underbara dotter och min underbara sambo
Vad heter dina kusiner? Marcus, Mikael, Johan och Kalle.
Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? Ett glas med cola, fast jag inte borde.
Gillar du att laga mat? Nej inte direkt, men alltid roligt när man hjälpsåt med det.
När sjöng du senast? Jag sjunger alltid i bilen.
Håller du det städat? Jag försöker, men ibland orkar jag inte ens bry mej.
Vad gör dig lycklig? Min familj och alla andra runt omkring mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0