Vårväder.

I lördags tvättade vi bilen.
Idag syns det inte att vi har gjort det.
Det töar och smälter för fullt ute.
Termometern visar på 6grader i solen.
Och lite utav våran gräsmatta har tittat fram.
Tänk solbrillor, skinjacka och converse.
Snart, snart är det vår. ♥

Igår gjorde jag i ordning ett blomarrangemang.
Det blev genast mycket mer vår här hemma.
Och jag blev väldigt nöjd med resultatet.


Jag tror att detta lilla monster jag har i magen tänker titta ut snart.
Det har börjat trycka på bra neråt, och det känns inte alls som det brukar.
Vissa dagar känns det som om jag sträker mej i magen.
Ibland är det riktigt jobbigt, men oftast hjälper det med ett bad.
Vi bara väntar nu, så det gör absolut ingenting om du vill titta ut. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0