Utan dej vore jag ingenting

Nu sitter jag här igen mitt i natten, och har inte en tanke på att lägga mej.
Jag mår så sjukt jävla illa, skulle helst av allt vilja stoppa fingrarna i halsen, om det inte vore så jävla äckligt.
Har fortfarande känningar i ryggen och mjölken rinner ur mej.
Det här börjar ta kol på mej, jag orkar inge mer.
Imorgon ska vi till BM igen, det är nog näst sista gången nu innan beräknat bf.

♥ Jag avgudar mitt hjärta som orkar med mej. Man är ju inte den gladaste och mest possitiva människan nu. Allt är bara ve och fasa man skäller och gnäller, ändå så ler han och visar hur mycket han älskar mej. Det är underbart, det är tack vare han jag orkar lite mer. Jag älskar dej över allt annat ♥





Dagarna är alltid samma lika, det händer ingenting.
Jag orkar inte göra någonting, jag vill inte göra någonting.
Ingen kommer och hälsar på. Alla har sitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0