Tusen och en natt

Klockan är mitt i natten och jag borde sova för länge sedan. Men efter att ha sovit till och från hela dagen är jag nu inge trött. Illamående och halsbränna göra det inte lättare att koppla av när man lägger sej heller. Ska försöka krypa ner brevid hjärtat en stund innan han ska upp iaf.

Nu tror jag att varenda en har fått sina bebisar och att det bara är jag kvar.
Och med min tur går jag väl över flera veckor och blir ännu tyngre och ännu fetare.
Jag har ledsnat på att vara tjock nu, magen är bara i vägen och gör ont nu.
Har haft lite småkäningar i ryggen idag, och lite mensvärk. Men absolut ingenting som en antydan på bebis.
Men jag har min teori, och den ska jag köra på varenda dag nu.

Bilderna från fotograferingen har kommit.
Och jag är tusan så nöjd, kan man tänka att även jag fastnade på bild. Även dubbelhakorna passade in på bild.
Några kort blir förstoringar, det såg jag direkt. Vissa bara älskar jag. Mitt hjärta och jag. Jag äääälskar dej.



Annica har varit hit idag. Hon hade med sej super fina kläder till bebis (som jag måste knäppa kort på och lägga ut för minnets skull.) Sååå tusen tusen tack för det!

Det bara rinner mjölk nu, kanske kanske är de någonting på G?
Bebis du är fortfarande väldigt välkomen ut nu.

Nu måste jag nog försöka sova. Klockan är halv tre, och jag har faktiskt saker att göra i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0