somliga går med trasiga skor.

I morse när hjärtat lämnade mej kände jag mej konstig.
Jag trodde det var dags, ryggen gjorde sjuktont och jag kunna inte vända mej.
Men nu tre timmar senare är allt som vanligt.  Måste packa BBväskan.
Jag undarar ja, bebis vill nog inte komma ut några dagar före som vi vill.


Dags att kamma håret och klä på sej lite.
Måste fixa massa saker idag, har varit slapp och skjutit på det i evighet nu.
Tanka bilen är det första jag ska göra, och hålla tummarna för att jag tar mej in till forsbacka.
Annars lär jag ju bli sittandes efter vägen.

Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma & bebis bf 27 april~

Jasså du ska oxå ha bebis snart:) när är de dax för dej då?

Ja fyfan den här jävla halsbrännan håller på att döda mej...

2011-03-29 @ 22:38:36
URL: http://jennyoelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0