Solen skiner och jag behöver byta gardiner.

Solen lyser in i vardagsrummet, och jag ser verkligen hur skitig mina fönster är! Det är riktigt illa.
Dom är inte tvättade sen vi flyttade in, fyskäms.
En liten uppfriskning av vårgardiner och fönsterputsning står näst på schemat.
Jag kommer att få hjälp med det på torsdag, så nu längtar jag till torsdag.

Nu har vi små pysslat hela dagen.
Det är så himla skönt när man får någonting gjort.
Jag har sått mina första fröplantor. Så nu hoppas jag att det tittar upp lite grönastrån om ett par dagar.
Vi har även gjort klart vaggan/korgen som bebis ska sova i. Det blev såå mysigt. Och fint. ♥
Jag blev riktigt nöjd med sänghimmelen till. Trodde inte jag skulle bli det först.
Sen så håller hjärtat på att sätta golvsockel i köket nu. Han är duktigt han.
Sen gör man ju dagligen vissa saker som tvättar och lagar mat, men det har vi också hunnit med idag.
Jag känner mej extra kreativ idag. Så nu ska jag fortsätta med lite små pyssel.
För när man har hus, då blir man aldrig klar. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0