Snönvräker ner

När jag vaknade tittade jag ut genom fönstret. Där ute vräkersnön ner. Jag som hade hoppats på vår nu.
Men man kan ju inte få allt man önskar sej här i livet. Snön börjar avta lite nu.

Igår var vi och hejade fram Saik till final. En bra och spännande match.

Nu ligger Micke och Berta och trynar i soffan. Trött kille, trött katt. Jag vågar inte riktigt göra fruksot än. Men klockan är ju mycket, så det är dags att vakna.

Får se om jag får nå besök av Janke idag då. Man kan ju hoppas så jag slipper sitta själv hela dagen.
Det börjar bli riktigt tråkigt, och jag börjar bli riktigt rastlös.


Nu måste jag elda, det är kallt här. Ruggigt kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0