Lunch främande.

Pappa med familj kom med lunch till oss idag.
Pizza och kebab. Mums.
Nu efter lite mat och kaffe har dom precis åkt.
Trevligt med lite söndags främande.
Vi har även planer på att bjuda ut den andra farsgubben med.
Det var ju länge sedan sist.






Min novalucol är slut.
Så jag MÅSTE till apoteket och köpa mera.
Klarar mej inte en dag utan min halsbränne medicin.
Den blir bara värre och värre.
Igår hade jag fruktansvärt ont i magen.
Ett tag kunna jag varken sitta, ligga eller stå.
Men idag är det över.



Jag har nu sovit två HELA nätter.
Helt jävla underbart är det.
Jag sover mycket bättre när jag sover som pippi.
Med fötterna på kudden.
Men jag klagar inte. Jag får sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0