Jag ska måla hela världen lilla mamma...

Idag vaknade jag med halsont. Jag som har tagit influensa sprutan, då ska jag väl inte kunna bli sjuk?! Så jag har klagat mest hela dagen. Det är INTE lätt att vara höggravid och sjuk samtidigt. Då FÅR man klaga! Stackars hjärtat som får höra på mej dagarna i ända. Jag älskar dej!!

Vi har haft målar stuga här hemma idag. Jag började måla ett gamalt fönster, och knackade glaset i det.  (jag ska göra det till anslagstavla). Sen målade jag mina plankor som jag ska göra till klädhängare, ska slå in spiken i dom imorgon. Lillebror fick äran att måla lister, som hjärtat var så duktig och satte på plats direkt. Och sen tog jag och hjärtat tag i potatislådorna, två omgångar blev det på dom. Så nu är alla saker vita och fina. Potatislådorna blev klar idag, och fick komma till sin nya plats. Och jag är sååå nöjd med resultatet.

Eftersom det har varit strålande sol idag så gjorde vi eld och grillade korv på gården. Korv med bröd smakar underbart när man äter det ute. Fler fina dagar tack!


Nu är vi färdig med alla bebis saker. Nu är vi beredda. Så nu får du gärna komma älskade älskade bebis.



Bilderna kommer imorgon då klockan blev väldigt mycket nu.
Så nu ska jag mysa ner mej med mannen i mitt liv.
Jag älskar dej. Föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0