Inception

Den filmen tyckte bröderna bäver att vi skulle se i natt. Jag som inte ens fattar en vanlig film, det gick ju åt helvete och jag orkade inte bry mej om filmen. Efter 15min var jag borta i filmen, bra där Carrol, bra.
Jag kan ju tyydligen inte titta på varken tv eller film utan att drömma om det nå mer heller. Så inatt drömmde jag att folk gick in i mina drömmar och jag vakna klarvaken, med andra ord har jag inte sovit speciellt bra.



Tusen tack Linnea för naglarna, jag är supeer nöjd blev så fiiiiiint.


Idag ska jag åka och hämta min kälke. Måste bara leta reda på någon som kan hjälpa mej. Bröderna bäver åker och byter soffa idag, så dom lär det ju inte bli. Får hoppas på att pappa svarar och kan komma hit och hjälpa mej. Men nu först frukost och sociala lite med grabbarna. Pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0