Halsbränna...

Fyfaan va jag är less på denna halsbränna nu. Varenda jävla natt vaknar jag av den. Varenda jävla natt måste jag ta piller för den. Och oftast håller den i sej så jag inte somnar ordentligt igen. Och nu har jag fortfarande halsbränna, jag som brukar klara mej på dagarna. Tackar gudarna för att det finns Novalicol och att det funkar (iallafall för stunden.)






Nyss ringde min finfina vän Sandra, som jag saknat henne. Men idag ringde hon och idag bestämde vi dejt i helgen. Det är svårt att passa in så tiderna matchar. Men på söndag då SKA vi ses. Det korta snabba samtalet kommer att göra min dag idag, det känner jag. Tack !



Nu kanske jag ska fundera ut vad jag ska gör med denna dag. Just nu ligger jag i soffan med täcket upp till öronen, och det funkar ju inte. OM jag ska överraska hjärtat med att städa lite, men det är ju så förbannat tråkigt att göra (speciellt själv.) Eller så åker jag till mamma och spenderar tid, men där gör jag ju ingen nytta. Svårt beslut, ligger kvar ett tag till och funderar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0