fredag hela veckan.

Nu har jag väntat flera dagar med att blogga.
Ända anledning till det är att Thompen lovade att han skulle slänga in ett inlägg.
Men utan resultat så får jag lov att ta över igen.

Under dom här dagarna har thompen varit hemma.
Vi har myst och haft extra mycket kärlek.
En väldigt välbehövlig vecka kan jag tycka.

Idag har vi haft besök.
Extakt hela dagen tror jag att det har varit folk här.
Först komma käraste Jonna. Med sej hade hon mjölk och skvaller.
Sen kom Micke för att få lite hemmagrejer som vi så snällt givit honom.
Och sist men inte minst kom systerSara med sin Thomas.
Så med andra ord har jag varit helt slut, för det är minst sagt jobbigt att ha besök när man är höggravid.

Under denna vecka har vi:
Blivit bjuden på mat i Brunnsvik.
Varit på nattbesök hos brorMicke, för att godkänna.
Ätit Macflurry med smartis och chokladsås ggr två.
Upptäckt vattenskada i Forsbacka.
Haft ovanligt mycket besök.
Varit in med bilen till Gävle.
Fikat med pappa i Valbo.

Nu ska jag stoppa in en pinne i brasan.
Sen ska jag tappa upp ett bad och invänta min käraste.

Sen har jag även funderat och tänkt.
Hur f-n vet man om vattnet går när man sitter på toa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det godkänt då? :P

2011-03-20 @ 05:33:36
Postat av: Anonym

Klart det blev godkänt ;)

2011-03-21 @ 10:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0