Förvärkar

Det märks att det är nära nu. Sammandragningarna blir bara fler och fler, och starkare och starkare.
Har en och annan förvärk med. Jag hoppas att bebis vill komma ut lite tidigare.

Bebis ligger med huvudet neråt, och jag kan börja slappna av. Där fick jag släppa den största rädslan jag hade.
Man känner den lilla foten väldigt tydligt nu, den är riktigt vass och sparkar väldigt hårt.

Det är dags att packa nu. Packa åt oss, och åt bebis. Lite nödvändigheter har jag hört att man bör ha med sej, lite kläder och hygienartiklar. Sen bebis vet jag inte alls vad jag ska ha med mej till, lite kläder, bilbarnstol men sen då?

Jag blir sjukt trött utav medicinen jag fick. Klarar inte av att hålla mej vaken alls. Kroppen vill vara vaken, men inte huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0