Första eldningen.

Idag har vi varit hos barnmorskan igen. Vi växer och ditt hjärta slår bra. Hon tycker att jag har en fin mage och att allt ser tipp topp ut, skööönt. Idag kände hon även din fot, och du ligger fortfarande med huvudet ner åt, men du är fortfarande ruckbar. Så än får jag behålla dej några veckor. Vi är idag i vecka 33+3. Det går fort, vi är snart där. Sex veckor kvar. Och jag börjar känna mamma känslorna. Dom blir bara fler och fler. Starkare och starkare.
Jag läääängtar såå..

v. 16-18.


Idag blev dom klar med våran insatskamin. Det var inte bara att sätta in den inte. Men nu är den på plats. Och vi eldar. Myyys eldar. Det är underbart. Synd bara att den kom in några månader försent. Men nu är den där, och ska få vara där tills huset rasar eller nå ;P
Lånad bild!!


Nu har jag precis badat och fått ansiksmassage och ryggmassage av hjärtat. Det är bra att vara gravid ibland ;)
Mitt hjärtegull han kan han, bara han sätter den sidan till. Nu ska vi smörja magen och prata med bebis innan det är dags att sova. Godnatt. Kameran är oladdad och telefonerna vill inte synka med datorn, så då får det bli gamla bilder idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0