Ekorren satt i snö högen.

Nu är jag vaken efter en slitsam natt. Det känns i både huvudet och kroppen.
Ska snart inta lite frukost för att sen vänta på hjäratat som vela följa med till bm idag.

Nu är det andra dagen i rad mitt jobb ringer.
Från att inte ha hört av sej på flera månader så ringer dom nu. Nu när jag ska ha barn närsomhelst.
Vilka jävla praktarslen. Jag tänker inte fortsätta jobba där. Om jag inte har en fast tjänst vill säga.

Vi har en söt liten ekorre som springer runt huset.Den har valt att leva farligt, för tänk om Berta skulle se den?
Sen vet jag inte om jag tycker det är så bra, jag har hört att ekorrar är ganska så elaka av sej.
Men så länge den håller sej på utsidan av huset och inte gör någonting mot våra djur eller oss är det väl ingen fara. Den är jätte söt i varje fall.




Nu måste jag ladda kameran.
Jag tror att det kan vara dags snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0