Bigbrother drömmar.

Nu på morgonkvisten så drömde jag att jag var med i bb, bigbrother på promenaden. Jag tror jag dör va verkligt det var. Vi var inlåst i en lägenhet på promenaden, men hade typ hela gården att få vara ute på. Det var jordens brakfest och allt sluta i kallaballik. Och det var bara folk man kände som var med, och dom jag inte är något större fan av blev mina absoluta favorit vänner osv. Jag träffade även han jag älskar mest inne i huset, så det var väl värt varenda lite timme där inne. Helt sinnesjuk dröm. Jag tror jag måste sluta titta på bb, om jag ska fortsätta drömma på det här viset. Det ger en ju skador för livet.



Idag ska jag få göra naglar. Piffa till mina egna, nu när dom börjar bli så långa och fina. Hoppas bara Linnesa orkar göra idag, det var ju endå ett par dagar sedan hon var sjuk, och jag är inte rädd för magsjuka ;P Jag vill göra idag, jag är så sjukt taggad. Jag tror det kan få mej att känna mej lite finare nu när jag är som fetast. Annars blir det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0