Av ren kärlek

Efter några dagars kämpande från min underbara feta gravida sambo har hon lyckats få mig att skriva ett inlägg här igen. Inte nog med det så lär jag skriva detta inne på toa medans hon badar för att hon känner sig ensam annars. Det är sött. Och kärleksfullt från mig så klart :p

Det är nära nu med förlossning. Det känns. Det märks. Min sambo tror att jag är jättenervös men riktigt så illa är det inte. Nervös är man självklart, men nu är det mest olidligt väntande som gör att man är lite flummig på nå vis.
Ser här från toan att hon lär skrapa sig under tånaglarna..lite svart där. Det är skumt...japp det är även skum i badkaret och 1-0 till mig.

Ja och det lär jag säga. För varje dag som går och magen växer blir jag nog lite mer kär i damen också. Satan vad vacker hon är när hon går där stolt med magen. Snart så ramlar våran kärleksförklaring ut :) Om det blir en pojk röstar jag på Ralf eller Sigge. Ralf ligger högst ;)

Nu ska jag knäppa upp en till pripps och gå upp några kilon till. 7kg än så länge haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0