Studentbalen 2011

Vi tog oss in till Sandviken idag för att titta på balen. Vilka klänningar, allt från prinssesbakelser till vanliga tunna enkla klänningar. Vackra håruppsättningar och fina make uper. Kvajer och frakar, killar med hatt och killar med "vantar". Alla paren med olika färger och former. Fina bilar med fina par.
Jag kommer ihåg när jag själv var på balen, jag minns det som igår. Man var såååå lycklig och man har ju aldrig någonsin känt sej så vacker som då.
Jag och Jonna, min stiligaste kavaljer. Jag i min svarta enkla klänning med dödskallar och Jonna i kostym och converse. Inget kommer att slå den dagen, inget kommer att slå våran dag. Att få vara prinsessa för en dag förtjänar alla tjejer.

Tyvärr har jag ingen bild sen balen, och det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0