Sommarjobb

Nu är sommaren här påriktigt.
Efter midsommar kommer sommaren.
Det är hundra grader varmt, solen lyser och himlen är blå.
Milou ligger nakenfis i babygymet, hon pratar med lillatummen.

Jag har skrivit packlista åt Milou.
Jag har börjat på min egen packlista, och även Thomas lista.
Jag längtar såååå..



Nu har jag även skrivit ner en "att göra lista".
Och sommarjobb det här vi, så det räcker och blir över.
Mycket saker kan man göra i höst.
Mycket saker är inne göra, och om det ska vara hundra grader länge till håller jag mej till inne görat.


Nu skriker Milou, eller pratar enligt henne själv, så hon ska få lite uppmärksamhet.
Sen ska vi bara invänta farsgubben i huset och se vad han har för planer för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0