Det vackraste jag vet, är att se dej när du sover.

Nu är graviditeten avslutad och min tid hos Helena är över.
Vi gick igenom journalen och pratade om hur det varit.
Jag vägde mej och är redan 15kg minus. Det tackar vi ammningen för, då jag inte rört mej ett dugg.
Efter min kontroll var det dags för Milous kontroll.
Hon är en stoooooor tjej, jag tappade hakan och lära dubbel kolla vikten.
Vårn bebis väger nu 5540, hon har alltså på två veckor gått upp nästan 800g. Det är då ingen fel på min mjölk iaf.


Jag är full av energi och älskar livet!
Vi plockar och gör fint på gården, samtidigt som vi städar och rensar inne.
Milou sover hela nätterna och vi vuxna hinner med kvalitets tid.

♥♥♥
Måste bara tillägga att jag har världens bästa pojkvän/sambo/far till mitt barn.
Han är det bästa jag har. Han finns alltid där.
Han hjälper mej i vått och tortt.
Han vill/ska jag dela resten av mitt liv med
Jag älskar dej Thomas, mer än du någonsin kan ana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0