Sommar, sommar och sol...

Vi badade och hade sommar mys ute i Högbo igår med fler mammor och barn. Stekte fläsk och badade barn.
Drack cola och snackade skit. Tack för igår tjejer.

Nu är armen operarad och thompen är nöjd. Det är nu mera frittfram igen.

Vi får snart nya grannar, jag blev så lycklig igår att jag fick gåshud. Världens bästa grannar kommer vi få! Gullungar ;D

Montionsbingo i Bovik är nya inne grejen. Jag får en anledning att röra på fläsket och samtidigt kanske ha turen med mej någon gång att vinna.



Idag är det dagen med stort D. Milou har vaknat EN gång inatt, för att sedan göra morgon 8.15, helt underbart.
Jag har nu packat, städat, duschat, badat unge, vikt undan tvätt och ätit. Jag är hitils mycket nöjd med denna kreativa morgon. Milou sover en stund nu, sen ska hon få kläder och lite mat så är även hon redo för dagens äventyr. Det blir en lång bilfärd. Men som jag har längtat, och som jag har väntat. Idag ska jag äntligen få åka bort ett par dagar. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Linnéa :)

2011-07-05 @ 10:52:57
Postat av: Linnéa

<3 ;)

2011-07-05 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0