Underbara bebis.

Bebis växer. Jag växer.
Inatt har du varit underbar, jag har önskat att du vela komma ut, redan inatt.
Började böka runt redan vid elva på kvällen, och slutade inte fören jag somnade ovaggad vi åtta i morse.
Bebis har varit precis överallt i magen, men mest vid revbenen.
Det är ingen underbar och härlig känsla nå mer, det gör ooooont.
Det är obehagligt och läskigt, och sömnlöst, väldigt sömnlöst.
Du måste vara stor nu, du måste ha vuxit en massa bara under natten.
Jag har även mjölkat i natt, när jag skulle vända mej i sängen bara rann det. Mindre mysigt.
Första gången jag riktigt har mjölk, och jag kännt att det rinner. Bläää.
Nu ska mamman i huset greja med papper. Sånt som är så kul, men viktigt.
Måste fixa havandepengar och föräldrarpengar och sjukskrivning.
Och jaa, det är hur mycket som helst som ska göras innan man får barn.
Det är då inte bara att ligga på hålet och tro att det kommer ut en söt bebis.
Massa måste innan, och dyyyyrt är det.

Jag älskar dej tills dag blir natt.
Jag älskar dej till natt blir dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0