Samtal.

Idag skulle jag vara duktig och ringa mina samtal.
Och visst jag började, fick vidarebefodring och skulle ringa igen. Men det fick hjärtat göra då min telefon inte funkar som den ska, när man ska trycka in nummer.
Tanten ringer upp, är grinig som få, och säger att jag ringt fel och att vi ska lägga på så ringer dom upp.
Det har nu gått TREjäkla timmar och dom har fortfarande inte ringt.
Men jag väntar så gott, inte sitter jag i sjön. Men det vore roligt om dom ringde så man kunde koppla bort det.

Annars idag tänker jag städa. Iaf toaletten och garderoben.
Måste rensa kläder nu, det är ju snart dags för påfyllning av kläder, av bebis kläder.
Och som det ser ut nu, finns det ingen som helst plats för dom.


Bebis växer. Jag växer.
Den sparkar rätt bra nu. Man blir orolig när man inte känner någonting. Eftersom att det är rörelse mest hela tiden.
Vi är inne i vecka 27, det är inte så långt kvar nu. Som jag längtar.
Jag känner mej fortfarande som en flodhäst. Men med lite träning kanske det här går vägen med.


Du får mina dagar att lysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0