länge sedan.

Jag/vi var inte så duktiga på det här, det här med att blogga.
Skulle ju blogga varenda dag till bebis kom, gick inte alls som planerat.
Men man kan ju inte vara bra på allt, men ska helt klart bättra mej.
Endast för min egen skull, så man kommer ihåg hur allt var sedan.
Tiden bara rusar iväg, och minnet brukar följa efter sakta men säkert.

Barnenshus är bra, då vi bestälde våran vagn lördagen den 1/1.
Vi har iaf hämtat barnvagnen, och jag är mer än nöjd.
Det är bland det finaste ting vi har, för tillfället iaf.
Nu ska vi bara invänta bebis, så vi får glänsa efter boviksvägen.

Vi har fått ännu mer vatten in, fast denna gång i hallen.
Med lite skottning och hackning på altantaket, så var det fixat.
Och förhoppningsvis är inga större skador skedda i hallen.
Tack till alla söta vänner som hjälpt oss.

Har varit i Uppsala och hälsat på finafamiljen.
Men innan vi åkte och överraskade dom tog vi en tur till gränby.
Shoppade lite, åt lite mat och bara va, minisemester på annan ort.
Dom bodde jätte jätte mysigt, och har nog inte kunnat haft det mycket bättre än så.
Fick god mat, och massa massa lekar med mysiga barn.
Tittade lite på film, toystory 3, mycket fin film.
Och mös i soffan, gjorde vi mest hela tiden. söta söta barn.


Bebis växer, jag växer.
Våran lilla prick växer så det knakar. Bebis vill inte att mamman ska sova.
Bebis vill heller inte att mamman ska ha några revben kvar, det börjar göra riktigt ont när den sparkas nu.
Halsbränna från helvetet har jag även hunnit fått, men som tur är det bara ibland.
Kläderna passar inte alls, allt är trångt och jag ser ut som en flodhäst, om inte annat känner jag mej som en.
Ryggen börjar ta rejält med stryk, den orkar inte alls lika mycket innan den börjar värka.
Har en hel del mer humörsvängningar nu, och dom går inte alls att styra över.


Min söta vän Sandra blev mamma idag.
Till en lite stor flicka på hela 4500g.
Stort grattis till dej/er.



Mitt kärlekstroll.
Dina ögon gör mej klen.
Ditt leende ger mej fjärilar i magen.
Din kropp får mej att darra.
Jag ser på dej i smyg.
Jag beundrar dej i smyg.
När du tittar på mej så pirrar det i kroppen.
Jag tror det är kärlek.
Jag tror det är förälskelse.
Jag tror det är att älska.
Jag älskar dej av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0