Firma fest.

Igår var hjärtat på firmafest. Först hockey och sedan hartbreak.
Jag vet inte om jag tycker om firmafester, och jag vet inte om det är värt priset idag.
Men jag tror nog han hade kul, har inte kunna fått något riktigt svar på det än.
Medan han var borta, spenderade jag lite tid med min vän Andrea. Som jag träffar alltför sällan.
Synd bara att jag träffar in när Alva är där, så det blir inte allt för många skvallerstunder.
Vågar inte skvallra på samma sätt när man har två öron till att mätta.
Igår gjordes även den första eldkorgen. Mycket nöjd blev jag.
Tänkte premiär elda igår, men så blev det inte, så det blir idag.
Hoppas på att allt håller som tänkt, och att det lyser fiiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0