VÅR!!

I morse när jag vände på mej, märker jag att jag har mitt monster kvar hemma. Varför vet jag inte, men det struntar jag i. Jag tycker det är mysigt. Jag vill ha han hemma hela tiden. Det är underbart.

Vi har kallt inne. Väldigt kallt. Igår hade vi 14grader. Och nu när vi vaknade hade vi 16grader. Vi har strömavbrott från och till, det är inte alls roligt nu när det är jävligt kallt ute. Nu får det bli vååååår.


Jag vill använda converse skinjacka och solglasögon. Jag vill föda barn och bli smal igen. Jag vill dravagnen och vara mäkta stolt. Jag vill äta glass på stadstrappan. Jag vill ha våååår.


När säger man att våren är här? När första vårteknet kommer? När vet man att det är vår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0