När ska jag lära mej.

Inatt och hela dagen idag, från och tilll har jag har förvärkar. Känns inte alls bra då det är ett par veckor kvar innan bebis får komma ut. Måste ringa om det blir värre.
Fick även veta att våran barnmorska är sjukskriven på halvtid och bara tänker jobba förmiddagar framöver, och vi har tid halv fyra på tisdag. Är det hon eller vi som ska boka ny tid åt oss då?
Varför ska du få göra visa saker? Är det någon skillnad på dej och mej? Tycker inte du att det är samma sak?
Du vet om det? Eller gör du?
Jag blir galen på dej, jag blir galen på mej.
Varför kan jag inte bara öppna käften och säga som jag tycker tänker och känner.
För när det kommer till att prata med dej håller jag käften, så länge jag bara kan. Jag vill inte ha några onödiga diskutioner. Några onödiga bråk och tjafs.
Men det här är något som sårar mej så in i helvete. Jag blir tokig. Varför får du, när jag inte får?
Jag ger blanka fan i det i ren respekt för dej. Men jag kanske inte är värd den respekten.
Jag är så jävla svag, så jävla vek och så jävla klen.
Snällasnällasnälla självförtroende vart är du. Ge mej styrka och kraft. Så jag orkar det här.
Det är såna här stunder jag tvivlar på mej, på dej, på oss.
Ibland behöver jag bara höra, höra att jag är lite bättre.
Jag blev nere på noll nu, totalt jävla nere på noll.
Kommer jag orka och hinna mej upp en bit på stegen?
Med detta svammel och trams tänker jag säga godnatt. Lägger mej ner och drömmer mej bort. Bort mot en värld.

Kommentarer
Postat av: Thompen

Vad har jag gjort!

2011-02-11 @ 07:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0