Medan sambon tittar hockey spenderar jag tid.

10 saker om dig själv

1. Är du singel? Nej.
2. Är du lycklig? Absolut
3. Är du utåtriktad? Alldeles lagomt.
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nejnej
6. Är du gravid? Ja det är jag
7. Är du full? Han är full på öl och jag är full på kärlek.
8. Är du en cooling? Självklart.
9. Är du från irland? Nej men det skulle ha varit något.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej inte med varandra iaf.

8 saker om ditt kärleksliv


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Han säger nej, och jag säger ja.
2. Har du någon gång blivit sårad? Japp
3. Har du någonsin tänkt på samma kille samma natt flera gånger? Ja det gör man väl?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Det vet jag inte.
5. Har du kysst någon under de senaste 2 veckorna? Självklart.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det är svårt att veta eftersom den är hemlig?
7. Är du kär? Så kär jag bara kan bli.
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Jaa, och det beror på om jag får ett frieri.

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Katter
4. Några få vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få vänner
5. Tv eller internet? Television
6. Coca-Cola eller pepsi? Coca-Cola
7. Vild utekväll eller romatisk hemmakväll? Vild utekväll.
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. Msn eller mobil? Mobil

Tio "har du någonsin..."

1. Blivit upptäckt när du försökte smita hemifrån? Nej sköter man det snyggt så.
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? Det har väl alla?
4. Hoppat bungyjump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja det har man nog.
6. Ätit en hel tårta? Ja en liten tårta. Och nej jag äter inte tårta.
7. Gjort bort dig offentligt? Det har man nog.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jajamensan.
10. Velat försvinna? Han säger nej, jag säger ja.

10 senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde? Pappa
2. Telefonsamtalet du fick? Sew
3. Personen du va med? Sambo
4. Roligaste grejen som hänt? När lina reta upp sej på donken.
5. Personen du smsade? Saltis
6. Du kysste? Varandra.
7. Du skrev till på myspace? har inte myspace
8. Du kommenterade? Vet inte.
9. Du tillbringade natten med? Varandra och berta.
10. Du kramade? Varandra och berta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0