Lillebror tid.

Idag vaknade jag av att världens bästa mormor ringde. Helt full av energi skulle hon berätta att på lördag får vi våran vagga. En vit fin korgvagga. Med säng himel.
Kommer bli såååå bra när den kommer in i sovrummet.
Jag hade även fått ett sms av far.
Han vela att jag skulle vara barnvakt åt en sjuk lillebror. Så jag tog mitt pick och pack och åkte hit.
Nu har vi ätit lite mat, och jag har skickat in ungen i duschen, då han inte har duschat på FYRA dagar.
Men det är väl som pappa sa, är man sjuk så är man.
Han blir iaf med mej tills i kväll, då det är onödigt för pappa att komma hem när jag är hemma.
Så vi ska snart ta oss i vägen på en liten tur. Vi ska åka och köpa målarfärg.
Sen ska ungen minnsan få måla tills han spyr, är man med syster så är man.
Min älskade lilla lillebror som snart inte är så liten nå mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0