...

Snart kommer det folk. Jag vill inte se folk idag. Inte höra folk. Och absolut inte prata med folk.
Jag vill inte vara trevlig. Jag vill inte prata. Jag vill inte skratta. Jag vill inte lyssna. Jag vill absolut inte känna lukten av ÖL. Jag vill inte ha fulla folk här. Jag vill inte lostas.


Det är fortfarande tyst. Tyst så tyst. Det gör ont. Ont så ont.
Om jag skulle tappa en nål på golvet skulle den eka i flera veckor här, så tyst är det. Tystare än musen.
Det gjorde ont igår. Idag gör det ännu ondare. Hoppas du vet!


Jag börjar få panik. Jag vill ligga i soffan i pyjamas. Precis som jag gjort hela dagen. Jag vill gråta en tår. Precis som jag gjort hela dagen. Men jag ska vara trevlig. Jag måste ha kläder. Och jag måste lostas. fan.



Jag vill bara gråta. Tycka synd om mej själv. Det jag gör allra bäst.
FAN.

Nu ska jag iaf måla naglarna. Sen ska jag lostas.

Kommentarer
Postat av: sambo

prata med mig då istället för att hålla det inom dig

2011-02-19 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0