Dröm.

Allt känns som en dröm, en dröm jag snart ska vakna ifrån. En underbar dröm.
Det är ingen dröm, det är våran verklighet. Vårat liv.
Jag längtar efter våren. Efter framtiden.
Jag drömmer om dej varenda natt. Jag drömmer om oss. Om hur allt ska bli.
Jag är lycklig. Jag har allt jag någonsin drömt om.
Pappa Thomas.
Du kan aldrig tänka, du kan aldrig förstå, du kan aldrig veta.
Du kommer bli starkare. Du kommer bli modigare. Du kommer bli någons hjälte.
Du kommer bli finare. Du kommer bli vackrare. Du kommer bli stoltare.
Du kommer släppa allt. Du kommer göra precis allt. Du kommer finnas till.
Du kommer få en krabat, en krabat som gör allt för dej.
Du kommer få en krabat, en krabat som du ger livet för.
Du kommer få en krabat, en krabat som du kommer betyda allt för.
Vi känner dej, vi hör dej, vi ser dej.
Du gör oss till världens lyckligaste.
För mej är du finast i världen.
För mej är du starkast i världen.
För mej betyder du allt.
Du gör mej oerhört stolt. Jag avgudar dej.
Snart är bebis här. Snart börjar framtiden. Snart sätts vi på prov. Ibland är jag rädd. Rädd att något blir fel. Men mest är jag lycklig. Lycklig för jag vet att vi kan. Det är nära nu älskling. Det är lite läskigt. Jag är lite nervös. Det pirrar i magen. Det ska det väl göra?
Kan du förstå?, att det här är våran kärlek. Våran kärlek som kommer ut i liv. Det är magiskt. Helt otroligt. Jag kan inte förklara den känslan, känslan jag har. Det här är början av våran framtid. Första pusselbiten av vårat liv. Jag älskar dej. Jag älskar dej för den du är. För att du finns där. För att du förstår. Och för att du orkar.


Jag älskar dej Thomas Fagerström ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0