Datorinlämning

Igår tog thompen min dator vid hornen och slog sönder den.
Jag själv grät en skvätt, och tyckte det var mycket jobbigt att se.
Idag ska den lämnas in, så jag får ut en ny, och förhoppningsvis en aningen bättre.
Hoppas bara inte min kära sambo har lurat mej nu ;)


Igår gick vi in i vecka 34, med andra ord 6veckor kvar.
Det känns, det gör ont och är bråkigt.
Jag har ischias som går till världshistorien. Igår vela jag mer än gärna kapa av mej benet.
Idag känns det lite bättre, och jag hoppas innerligt att det inte blir så hemskt som det var igår.


Vecka 20 och vecka 30



Nu ska jag göra mej i ordning och åka iväg med datorn.
Sen tänkte jag även svänga förbi spikfabriken och titta om jag hittar nå kul.
Ska bara hämta upp mormor först.


Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0