Dåligt med uppdatering

Föräldrarkurs.
I torsdags var första kursen, den handlade mest om förlossningen.
Vi fick presentera oss lite, och sen skriva upp frågor som vi gärna vill prata om under kursen.
Vi tjejer satt mest och prata strunt, om en massa andra saker som vi tyckte va viktigare att prata om.
Kursen handlade som sagt om förlossningen, hur en vanlig förlossning går till och vilka som är med och så vidare.
Det var en ganska lång dag, från 3 till 5 och det är lite för länge för att sitta still.
Men det var några trevliga gravida där, som vi säkert kommer kunna ha lite kontakt med efteråt.
Bebis växer. Jag växer.
Du sötaste där inne, du sparkas och härjar som aldrig förr.
Det syns tydligt när du rör på dej. Men så fort vi vill filma så slutar du.
Du ger mej en förbannad halsbränna, och håller mej vaken på nätterna med mardrömmar.
Nu handlar nästan alla drömmar om dej, mer eller mindre att du är här hos oss.
Men oftast är jag själv inte med på förlossningen, utan bara din far.
Mycket underliga drömmar iaf.
Min rygg är som vanligt, vissa dagar väldigt bra, andra dagar ett rent helvete.
Idag ringde Malin, hon ska knäppa finfina bebis bilder på Liam, och vi har pratat om det förr. Men nu hade hon pratat med fotografen och sagt att jag också vela göra det sen. Och då ska vi få knäppa gravid bilder plus bebis bilder gratis. För att hon behöver gravid modeller nu, och som tack för att man ställer upp får man bebisbilderna. Tror jag är lagom lycklig nu. Sådana bilder är dyyyyra annars. Happy happy me.
Du + jag = vi
Vi + bebis = oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0