Carrol <3 Thompen

Vad heter ni? Caroline och Thomas
Hur träffades ni? Gemensamma vänner.
Hur länge har ni varit tillsammans? Den frågan är vi lite oense om, men vi har varit sambo i 1år iaf.
Är ni förlovade? Nej, och lär aldrig bli heller ;)
Bor ni ihop? Jajamensan.
Har ni barn? Nej, men det är på väg så nästan.
Har båda körkort? Yesbox
Isåfall, vem kör bäst? Jag.
Kommer du ihåg er första kyss? Självklart, en dum lek ;P
Vem sa "Jag älskar dig" först? Thomas, han säger så iaf men jag vet inte ja ;)
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Jungfru och Våg
Vem fyller först på året? Jag med elva dagar.
Vem är längst? Thompen, och tur är de, annars hade jag blivit rädd.
Vem sjunger bäst? Thompen är bra gullig när han sjuger på fyllan, så vi säger han.
Håller ni i handen på stan? Nästan jämt.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Haha nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Kan man lugnt säga, vi var bästa kompisar.
Vad har ni gemensamt? Så gott som allt, och ingenting.
Blev du kär i första ögonkastet? Kan man säga, blev förälskad direkt i hallen när jag såg skorna ;)
Har ni någon speciell låt? I´ll be, med Edwin Mccain
Har ni några "fri kort"? Absolut inte.
Har ni stora framtidsplaner? Vi har väl allt man vill ha i framtiden, hus, barn och bil. Men att leva lyckliga tillsammans är väl våra framtidsplaner.
Har ni gråtit i varandras armar? Jo det har hänt, men egentligen någon gång för sällan.
Har ni varit utomlands tillammans? Jajamensan, turkiet i två veckor.
Vilket är ert bästa minne? Det finns många och konstiga. Men våren 07, i stadsparken med en massa prat om livet och allmänheten. 
Vem lagar bäst mat? Det gör nog Thompen, han lägger mer mest energi på det.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan och pratar om hur dagarna har varit.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nästan så, ibland glöms det av.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Säkert 250 meter ;)
Blir du lätt svartsjuk? Nej, men ibland kan det bli lite för mycket.
Brukar ni bråka? Nej inte allt för ofta, vi tiger för det mesta.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och, beror på lite hur viktigt det är. 
Vad använder ni för preventivmedel? Ingenting, då det inte kan bli nå barn just nu, då bebis redan är på väg.
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, inte thomas iaf, och jag gör det tydligen ibland, men väldigt sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0