Ultraljud, efterkontroll

Det blir dåligt med skrivande. Tiden finns, mer än någonting annat. Men jag vet aldrig vad jag ska skriva, hur jag ska skriva, eller när jag ska skriva. Därför skiter jag i det. Så de så.


Idag har vi varit och sett bebis.
Våran alldeles egna bebis, och det var det vackraste mina ögon skådat.
Man såg tydligt dom knubbiga små kinderna, dom underbara putläpparna och den lilla lilla näsan.
Jag kan inte sluta titta på bilderna vi fick och längta mej bort.
Snart är den lilla lilla varelsen här med oss, snart är den våran verklighet.
Bara några några dagar kvar. Inte många alls.
Heeeelt underbart.


Det har varit underbart sommarväder, ingen vårvärme.
Jag har solat i massor, och fått färg på min bleka kropp.
Vi blev bortskämda under helgen med sol, och vindstila.
Idag har det regna och blåst med 13grader, idag är det vår.

♥Du gör mej till den lyckligaste i världen.
Jag älskar dej av hela mitt hjärta.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0