Tills dag blir natt

Idag ska vi iväg till barnmorskan, sista gången nu då, sen är vi lämnade till gävle och ultraljud.
Hoppas allt ser bra ut och att hon tror att vi ska föda snart ;P
Sista gången vi får höra bebis, och sista gången jag behöver ställa mej på vågen.
Känns både skönt och sorgligt.



Jag har vaknat med extra energi idag. Och redan hunnit plockat och grejat. Det är så himla skönt när man känner att man får någonting gjort. Och det är inte alls ofta jag har varken lust eller ork till att göra någonting nå mera.

Bebis är vaken mycket mer nu. Den sprattlar hejvilt både på morgonen och natten. Det är INTE vanligt, den brukar sprattla under dagen och kvällen, men den har totalt ändra dygnsrytm senaste dagarna. Bådar inte gott för mammacarrol när den tänker komma ut med andra ord. Tur att jag älskar att sova, och får sova så mycket jag vill nu.

Nu är det dags för kläder och lite hårfixning sen så kan man ta den här dagen med strom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0