När du tror att ingen ser dej


Nu är har vi gått klart 38veckor. Med andra ord är vi inne i vecka 39.
Bebis är färdig utvecklad och går bara upp i vikt nu under dom komande dagarna/veckorna.
Inatt/morse var jag helt säker på att jag skulle föda snart. Men som vanligt när jag vaknar till känner jag ingenting. Benen är värre än värst nu, dom är så svälda och ömma, dom domnar till och från mest hela tiden. Även händerna har börjat nu, igår grät jag nästan för jag hade så ont i händerna. Det kliar och sticks och jag får känsel bort falll. Det är helt underbart att vara höggravid.
Jag väger nu 20kg mer än vad jag brukar, 20kg mer kärlek.


I min vardag händer det inte så mycket.
Så därför finns det inget att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0