I väntans dagar

I helgen har vi premiär grillat. Och gud vad gott det var. Nu har vi verkligen fått försmak på sommaren. Det är verkligen något man saknar på vinter halvåret. Men innan sommaren är slut så har man väl tröttnat på grillat om man ska fortsätta grilla så här;P

Jag har tippat på att bebis kommer idag. Koooooom nu älskade älskade unge.

Vi väntar och väntar och väntar. Den som väntar på något gott...
Jag har nu mera inga fotleder, inga fotknölar och knäskålarna syns inte.
Hej svälda ben.
Höfterna värker natte tid, och halsbrännan smyger sej fram när jag somnat.
Ryggen ömmar och revbenen är av.
Magen hänger ner till knänen och väger minst 10kg.
Brösten sprutar mjölk och ömmar.
Hej härliga förhoppningsvis sista graviditets veckan.

Jag är inte alls less, jag lovar. Jag vill ha ut min unge nu. Jag vill se vad det är för varelse vi har skapat. Jag vill gosa. Jag vill beundra. jag vill känna. Jag vill röra. Jag vill lukta. Jag vill hålla. Jag vill se. Jag vill älska.



Funderingarna börjar bli många nu...

Kommentarer
Postat av: matilda

åååh vilken fin och härlig bild

och vilken fin mage du har:)

2011-04-12 @ 12:52:55
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0