Dagen med stort D

Ja nu är den äntligen här, dagen vi har väntat på i nio hela månader. Nio månader i väntan och längtan. Nio månader som gått fruktansvårt snabbt. Nio månader som gått fruktansvärt sakta. Nio månader i funderingar och förväntningar.
Men nu är den här. Dagen med stort D. Den 15april, dagen då bebis ska komma.

Men utan känningar så får vi nog ingen bebis på det utsatta datumet. Vi får gått vänta några dagar till. Jag vet med all säkerhet att jag har en bebis innan 2maj. Vi vill se vårat underverk nu. Jag börjar bli otålig. Vi väntar med spänning och längtan.

Jävla tjat om denna bebis, men då det bara är den som snurrar i huvudet och det ända vi vill just nu så blir det så. Det är helt sjukt att man blir så fast vid något som man inte ens har sett. Idag ska jag spring i trappor och se till att bebis får sej en färdknäpp så den kanske kanske vill komma ut ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0