Äntligen

Ja först ut denna söndag är då jag. Vi vaknade i lagom tid på förmiddagen och tröck i oss lite frukost för att sedan ta våra arslen ut på gården. Väl där ute i solig värme så tog vi en varsin kratta och började frisera våran stora gräsmatta. Tjocksmocken brassade på eldtunnan och började slänga i alla löv och diverse småkrafs vi krattade med oss. Hon var rätt nöjd med brasan och kallade sig soppkock när hon stod där och rörde om. Sen tvärdog hon inne på soffan stackarn. Med all rätt kanske med tanke på att ungen har fått för sig att gå på övertid : )

nu kommer hon från skithuset och tar över...


az<aq hälsar berta.

Nu har vi firat våra systrar som blivit ett år äldre och ett år sötare. Med både tårtkalas och matkalas är vi nog även blivit något kilo tyngre, om jag nu kan bli det. Med hela familjer samlade så har vi haft en toppen helg.

Med lite kraftigare förvärkar idag kan jag börja tro att bebis vill komma ut. Har ju även skitit hela två gånger idag, och jag har hört att man "tömmer" sej innan man ska föda, så är det ett tecken kanske? Med två dagar övertiden börjar mina händer göra sjukt ont, dom ser ut som korvar dom stackars fingarna. Men jag räknar med den 2maj så jag slipper bli så ledsen när de inte händer något, vad det nu är jag väntar mej.

Nu ska jag frisera min karl, så han ser ut som en människa igen. Sen ska jag lura med han i ett bad så han luktar gott. Efter det ska han få sova så han orkar jobba imorgon, eller vara med på förlossning. Men först en färdknäpp. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0