allt och ingenting

Nu har vi varit så här dålig på att uppdatera igen. Men har man ingenting att komma med är det lika bra att hålla tyst. Sen har vi ju haft vårväder, och med vårväder ute håller man sej ute. Så vi har försökt att städa på både altan och gården. Och det börjar sakta men säkert bli så pass fint och varmt att man kan sitta ute och mysa i solen.

Inte har vi fått någon bebis heller. Och ingen som helst känning på att vi kommer få någon bebis än för den delen. Magen blir mindre, eller den hänger mera och börjar inte lika högt upp, men den är absolut inge lättare för det.
Mina ben och min rygg är helt slut, och jag gör allt för att få föda barn. Vi längtar ju nu. ♥



Igår hade vi strömavbrott hela dagen. Så det blev inte mycket gjort hemma då. Jag var borta i stort sett hela dagen. Hjälpte först Janke, sen fika med pappa. Sen vidare ut till Storvik och sen till Forsbacka och Brunnsvik. När vi kom hem sen var det kallt och mörkt, men med ljus och lite eldning var vi snabbt uppe i temperatur igen. Elen kom lagomt till att vi skulle sova, men över tolv timmar var den borta iaf.

Nu ska jag och mamma tvätta fönster, så att vi ser ut i den fina naturen. Skitigare fönster får man faktiskt leta efter nu. Usch och fy, har verkligen inte tvättat fönstren sen vi precis flyttade in, och det är inte okej. Sen blir det storstädning på det, så bebis får flytta in i ett rent och fint hus.
Nu blev det mycket att läsa, och inget intressant alls. Men det skiter man väl i. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0