Tisdag

Denna dag har gått alldeles för sakta. Började iaf med att duscha och plocka undan lite hemma. Och försöka hitta nå kläder, men eftersom att allt är litet och trångt så använder man samsama kläder jämt. Sjukt tråkigt. Magen sticker ut i varenda tröja. Så växer det gör jag, minst sagt.


Tog med mej Jonna in till Gävle idag. Skulle skriva på lite papper och få schema för mitt nya jobb. Skönt. Svängde även in på barnenshus och babyproffs för att leta skötbord. Men det verkar inte ge några resultat och jag får nog lov att bygga ett själv, då jag vet hur jag ska ha det, och är en kräsen männsika.

Dom hade sänkt priset på våran barnvagn med. Men bara i fel färg, typiskt.


Tog en snabbfika inne i valbo och snackade lite skit, alltid lika trevligt. Tack för idag söta vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0