Nya tag.

Om man ska prova att vara aktiv här igen. Inte för att jag förväntar mej så mycket av mej själv på den fronten. Och inte av min sambo heller, som jag ska dela detta med!



Just nu idag är vi gravida i vecka 16+0. 
Jag känner mej allmänt fet och äcklig. Dubbelhakorn svämmar över, och tröjorna är trång.
Men av det jag fått höra, så är det fullt normalt att växa och få en annan kropp.
Bara att bita ihop och gilla läget, det blir ju underbart och vackert av det så småning om.
Min kärlek älskar mej fast jag börjar bli fet.


Vi börjar få finfint i huset, och jag trivs som fisken i vattnet. Bara LITE småfix kvar, sånt som brukar kunna ta en evighet innan det blir klart. Så som lister och dörrfoder. Man blir lite bekväm, eller blind kanske man ska säga, man ser det inte själv.

Bänkskivorna är äntligen bestälda, svarta fina, med silver kant. Jag och pappa Forsberg kan det där med IKEA kök nu, Tack snälla pappa för hjälpen. Vi kör på samma stil som Erik och Frida, lika smak med andra ord. Huvudsaken var att vi fick bänkskivorna innan jul, så nu håller vi tummarna.


Luftvärmpumpen kommer och blir inställerad på torsdag. Helt underbart. Förhoppningsvis kan vi stänga av elementen i vardagsrummet till helgen iaf, och då blir det kanske lite billigare än nu. För nu svimmar man när man får räkningen.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0