Jobbdag

Åkte till jobbet i vanlig ordning, alltså till Forsbacka hemtjänst. Satte mej där och väntade, och väntade lite till. När klockan var åtta vet jag fortfarande inte vart jag ska jobba, ringer chefen som säger att jag kan komma till valbo. Åker så fint till valbo och hinner göra två jobb, sen ringer pfv. Bara sätta sej i bilen igen och åka ut mot bomhus och extravak. Blev en kort arbetsdag då jag slutade två och började inte föres tio. Skööööönt.
Det är snöstorm. Bokstavligt talat snöstorm.
Får se om jag åker hem ikväll. Inge roligt att behöva köra i detta väder, och frågan är ju om jag kommer ut med bilden om jag skulle åka hem. Vi får helt enkelt se vad jag gör. Först och främst vänta på hjärtat, så vi får kvälls prata lite.
Jag älskar dej Thomas. Du och jag alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0