Höststädning

Idag vaknade jag två minuter innan klockan, hur surt är inte det då? Låg ändå och drog mej en halv timme till som vanligt. Är bara liiiiite seg på morgonen.

Sen bar det ut och skrapa rutorna på spoortvolvon. Och försöka få lite värme i monster bilen. Värmen kom lagomt när jag skulle kliva ur i sandviken. Väl på sjukhuset gick det bra.
Nu mera sjukskriven till 21november. Heja vad ska jag göra om dagarna då?


Hämtade upp mormor och for ut till hemmet. I skogen i halkan. Mormor skrek mesta dels av bilresan, motlig rolig resenär. Väl hemma började vi städa och dona och plocka. Nu är det mer än fint. Och överraskning till hjärtat med, hooooooppas han blir glad.

Och tack snällasnälla Micke för hjälpen med elen. Jävla pisshus som stänger av elen när man har lite mycket igång. Och min support genom telefon med thompen funka inge bra. Tur att dom är elektriker.

Nu däremot har min rygg strejkat och jag kan inte ta mej ur soffan, och lär vi inte ta mej härifrån fören i morgon. Då älskling äntligen kommer hem. Såå sjukt ensamt och tråkigt när han är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0