Farsdag

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det alla papporsdag.
Så vi, vi har varit gästrikland runt för att säga grattis, eller för att snika mat och fika.
Alla konstiga dagar tackar vi ibland lite extra för, för då behöver man inte göra så mycket själv, än att försöka vara lite trevlig.
grattis alla pappor.
Nästa år har vi den finaste pappan i våran EGNA familj.


Volvon är nu lagad, och ska in på ombesiktning, sen jävlar ska den ut på blocket illa kvickt. Jag hatar den.


I helgen har jag mått skit, kännt mej sjukligt bakis. Men dricker ju inte en droppe. Magen har levt sitt eget liv. Men idag är jag liiite piggare än resten av dagarna denna helg. Snart ska vi på ultrljud. Jag är sjukligt nervös.



Nu tänker jag åka hem, har inte varit hemma på hela dagen, och jag har sjuklig hemlängtan. Med massa söndagsmys och extra mycket kärlek innan hjärtat åker iväg på jobb igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0