två dagar kvar.

Nu är klapparna inslagna, även om vi fick åka för att fylla på med lite papper.
Servicen är i diskmaskinen, för rengöring innan användning.
Julgodiset är bakat, då det tidigare tog slut.
Glöggen är drucken och musik precis avstängd.
Nu kan jag njuta i en dag i det tysta.


Jag är nöjd!
Nöjd med att jag har hunnit klart allting, med dagar kvar.
Nöjd med att allt är precis så som jag vill ha det.
Nöjd med mina julklappar till mej själv.
Nöjd med att det är jul.
Men mest nöjd är jag över Thomas, som har orkat med mej.


Citerat av Felix 11år;
Ni tjejer klagar på att vara gravid, med att det är tungt och så.
Men vi karlar då, vi bär ju på fler miljoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0